Prosperita s.c. z siedzibą w Gdyni, właściciel SuperHost.pl zajmuje sie również sprzedażą okularów przeciwsłonecznych, urządzeń szpiegowskich, samochodzików i odtwarzaczy mp3.
Przeglądając aukcje Allegro, szukając właśnie mp3-player’a dla mojej (od-wczoraj-byłej) dziewczyny trafiłem na dział Internet, jak to ja ;-). W gąszczu aukcji dają się odnaleźć kolejne firmy spod szyldu Prosperity.
Zatem, skoro tak, powstaje pytanie: czy Prosperita wycofuje się z rynku, czy może stara się skupić jedynie na swoim hostingu?
Nie dalej jak 4-5 miesięcy temu mogliśmy (my, ich klienci) przeczytać informację:
Własny Prosperita Data Center otwarty w marcu 2006 roku pozwolił nam kolejny już raz bez zmiany cen znacznie podnieść jakość świadczonych usług.
Na ich stronach, cały czas, widnieje informacja
Nasi technicy oferują Państwu niezawodną pomoc 7 dni w tygodniu.
Już pomijajac fakt, że jest to bzdura, bo będąc dostępnymi mogliby odpowiadać na maile. Na wielu forach toczą sie dyskusje n/t jakosci usług dostarczanych przez Prosperitę i dostępu do pomocy technicznej. I choć byłem (choć teoretycznie nadal jestem) ich klientem od 2003 roku, to nie narzekałem. Nie narzekałem do momentu, kiedy rzeczywiście potrzebowałem skorzystac z “Pomocy technicznej”. Pierwszy mankament jaki zauwazyłem to poziom wiedzy ludzi zasiadających pod numerami “Administratorów”. Miałem problem polegajacy na rozsyłaniu spamu z serwera na którym miałem konto. Ładnie, grzecznie zgłosiłem to do HelpDesku. 24, 48 godzin – zero reakcji. No to telefon (podany jako kontakt z administratorem):
– Z administratorem proszę.
– Nie ma.
– ?!
– W jakiej sprawie?
– […].
Opisalem. s33.superhost.pl rozsyła spam. zwrotne listy trafiaja na moje konto w tej domenie. A ja w życiu nie podałem nigdzie takiego adresu: ludwikc@s33.superhost.pl !
Minęła noc. Rano:
Sorry, your account has been disabled.
WTF? Telefon na komórkę do administratora: Abonent jest czasowo niedostępny, prosimy… . Stacjonarny:
– Tak, pańskie konto zostało zawieszone.
– Dlaczego?!
– Bo rozsyłało spam.
– Człowieku! Wczoraj do was dzwoniłem i to ja wam to zgłosiłem!
– Tak? No ja nie wiem, ale w regulaminie jest napisane, że nie wolno rozsyłać spamu…
Tragedia, Tragedia i jeszcze raz tragedia.
Powiem tak: Hosting mają dobry: szybki, sprawny i stabilny. Ceny, jak na polskie warunki – rzeczywiście świetne. Pomoc techniczna i ludzie tam pracujący ( przynajmniej ci, z którymi kontaktuje się klient) – poniżej poziomy krytyki.
Czy zatem ostatnie działania Prosperity, związane z wyprzedażą innych marrek, przez siebie firmowanych, wskazuje na stagnację w rozwoju firmy?
[…] Przeglądając zasoby internetu natknąłem się na Pana stronę https://personaldevelopment.pl oraz informacje umieszczoną na http://blog.ludwikc.net/2006/08/06/czy-superhost.pl-plajtuje/ . Nie chciabym się rozpisywać w komentarzach do tego ‘newsa’ dlatego piszę do Pana prywatnie. Jako osoba zajmująca się Marketingiem w firmie, chciałbym rozszerzyć Pańską wiedzę na temat wystawionej aukcji internetowej oraz działalności firmy Prosperita s.c. Otóż sklepy jakie Pan podał na swoim blogu należą bezpośrednio do firmy Celebs.pl prowadzonej przez Adama Mach, o numerze NIP: 586-207-27-09 Prosperita s.c. jest niezależną firmą o numerze NIP: 586-21-04-148 i REGON: 192895226 […]
[…] Wczoraj o 1600 dostałem maila od Superhost.pl o noworocznej promocji domen: rejestracja .pl za 1gr. Nice, quite nice. Sprawdziłem – zarejestrowałem dwie domeny, przeczytałem regulamin, zaplaciłem – wszystko wygląda OK! Załatwiłem kilka spraw i kilka godzin poźniej chciałem zarejestrować kilka dodatkowych domen, aby zapobiec domain squattingowi nowego projektu. Niestety, podczas dodawania domen do koszyka (o 2100, czyli 5 godzin po rozpoczęciu promocji) Superhost podniósł ceny o 110000%. Mailing do wszystkich klientów z promocją trwającą 5 godzin? OK, każdy ma swoje metody, lepsze lub gorsze. Wysłałem pytanie do BOK’u jaka cena mnie obowiązuje, skoro w koszyku mam jednogroszowe domeny (w nadziei, że poprawił im się support) Dobrze, że zarejestrowałem te pierwsze dwie domeny. […]