November 6

Media o nas: NaTemat.pl

0  comments

W coraz popularniejszym serwisie NaTemat.pl pojawił się dzisiaj artykuł zatytułowany

Twitter w Polsce coraz popularniejszy.
Poznaj jego największe gwiazdy.

Tuż pod leadem artykułu widnieje taki fragment:

Z raportu przygotowanego przez Interactive Research Center do spółki z Edelman Digital Polska wynika, że we wrześniu najpopularniejszym twitterowym kontem w Polsce jest tvn24 z liczbą 138 162 użytkowników. Daleko w tyle, na drugim miejscu znajduje się konto “Gazety Wyborczej” z 64 609 followersów. Trzecie miejsce z nieco ponad 64 tysiącami obserwujących zajmuje specjalista doradztwa zawodowego i organizator specjalistycznych szkoleń, Ludwik Siadlak. Niewiele zdobywcom wrześniowego podium ustępuje minister Radosław Sikorski.

Wszystko fajnie i cieszy oko takie podsumowanie, aczkolwiek z przygotowanych przez agencje wykresów jasno wynika, że tendencja zmian moich znajomych na twitterze jest… żadna. Stagnacja, zero ruchu. Dlaczego?

News o tym artykule dotarł do mnie z Facebooka, kiedy Konrad Traczyk zapytał “who the f%^ is Ludwik Siadlak??!!?” a Lan wezwała mnie do tablicy.

Cóż mogę powiedzieć. Z Twittera korzystałem dawno, dawno temu, jeszcze zanim w Polsce pojawiły się serwisy typu Blip, Flaker, Pinger czy Śledzik. Wtedy, w czasach, kiedy moje wpisy cytował Robert Scoble (@scobleizer), Guy Kawasaki (@GuyKawasaki), czy kiedy ratowałem serwis Josha Kaufmanna po postach Setha Godina o jego projekcie personalMBA.com.

Wtedy właśnie rosła moja popularność. Wtedy właśnie konsultowałem projekty budowania wizerunku w społecznościach dla klientów od Korei po Izrael.

Ale ci z Was, którzy mnie znają bliżej, wiedzą, że muszę sukcesywnie zmieniać obszary zainteresowań w których odnoszę pewne sukcesy, zanim zacznę się… nudzić. Dlatego moja aktywność na Twitterze jest obecnie niewielka, ale wygląda na to, że pora do niej powrócić.

Szczególnie w kontekście zupełnie nowej odsłony siadlak.com i Szkoły Trenerów, nad której startem, zaplanowanym na najbliższy styczeń, ultra-intensywnie pracujemy z Ewą Wytrążek i Olgą Słobodzian.


Tags

twitter, wizerunek


You may also like

Dlaczego nigdzie nie ma zdjęć naszych dzieci?

Budowanie więzi: Wspólne przeżywanie emocji

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Use this Bottom Section to Promote Your Offer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim 

>