Podstawy przywództwa

Wyzwanie – Co chcesz/potrzebujesz/musisz osiągnąć?

  • Awansowałeś na nowe stanowisko w swojej firmie, stanowisko wymagające od Ciebie umiejętności przywódczych, ale nie wiesz czy podołasz temu zadaniu?
  • Osiągnęłaś w swojej karierze już dużo, ale czujesz stagnację i jakąś niewidzialną blokadę uniemożliwiającą Ci dalszy rozwój by wspiąć się wyżej niż dotąd?
  • Masz potrzebę wypełnienia swojego otoczenia – współpracowników, przełożonych, rodziny i znajomych – szacunkiem, respektem i uznaniem wobec Twojej osoby?

 

Twojemu wewnętrznemu liderowi brakuje pewności siebie. Musisz pozwolić mu nabrać nowych umiejętności i zacząć inaczej postrzegać siebie. Przyjąć nowe wzorce i modele, które pozwolą Ci przejąć przywództwo nad sytuacją.

 

Każdy z nas ma w sobie pierwiastek lidera. U niewielu rozwija się on naturalnie. U niemal każdego można go intensywnie rozwijać (wyjątkiem są tu jedynie osoby o dysfunkcjach psychicznych i intelektualnych). Wykształcony i świadomy lider nie zna granic i sam osiąga kolejne poziomy wywierania pozytwnego wpływu na swoje otoczenie.

 

Szacunek, uznanie i respekt są emocjami, które jesteś w stanie wygenerować u każdego odbiorcy Twojego przekazu. Musisz tylko wiedzieć jak to zrobić. Musisz zacząć przewodzić.

 

Rozwiązanie – Jak to osiągniesz?

 

Podczas szkolenia Leadership Fundamentals nabędziesz, przećwiczysz i nabierzesz pewności w wykorzystywaniu realnych umiejętności przywódczych. Dowiesz się jak:

  • Nawiązywać i utrzymywać strategiczne relacje w zespole i w organizacji
  • Zbudować szacunek
  • Odkrywać i podtrzymywać motywację zespołu
  • Konsekwentnie egzekwować zlecone zadania
  • Swobodnie i bez stresu komunikować się z przełożonymi
  • Nabrać podstawowych umiejętności coachingowych
  • Rozwiązywać konflikty
  • Zacząć motywować i kontrolować siebie
  • Podejmować ryzyko
  • Rozszerzać strefę komfortu i wypracowywać własne, najskuteczniejsze modele pracy

Czego potrzebujesz aby w pełni wykorzystać czas szkolenia?

Podstawowej wiedzy na temat kognitywistyk i psychologii społecznej oraz praktycznego doświadczenia przywódcy – takiego jak koordynowanie projektu czy zarządza nie zespołem. Jeśli chcesz wcześniej uzupełnić swoją wiedzę o teoretyczne przykłady realnego zastosowania niektórych technik i metod, które nauczysz się prektycznie wykorzystywać w trakcie szkolenia, sięgnij po te pozycje, które opisywałem wcześniej na blogu.