To jest oferta sprzedaży dla znajomych, niepublikowana w serwisach otomoto, allegro, etc.
Nawet VIN wklejam od razu, proszę:
Triumph Daytona 675 2014 ABS Crystal White / Sapphire Blue
Przez cały ubiegły rok (2019) moja Daytona był pod opieką Prestige Serwis, bo po przeprowadzce do Niemiec nie mam tutaj garażu, a serce by mi pękło, gdyby miała stać pod chmurką – przecież do tej pory zimy spędzała w salonie na 3 piętrze bloku na warszawskiej Woli.
Tak, jak napisałem wyżej: nie będę Ci sprzedawał motocykla jak sprzedawca tylko powiem wprost:
kupiona w marcu 2014 w salonie Liberty Motors na Łopuszańskiej w Warszawie, w ramach programu Daytona Cup (dostałem sportowe owiewki w gratisie i pakiet SpeedDay’ów na torze Poznań). Oficjalnie serwisowana w ASO, praktycznie przez obecnego mechanika w teamie Szkopek/Pazera, a teraz przez Prestige Serwis w Grójcu (IMO najlepsi specjaliści od marki Triumph w Polsce).
– pierwsze 3 zimy spędzała w moim salonie na 3 piętrze
– w sezonie zawsze w garażu, nigdy pod chmurką
– na koniec 2018 zawiozłem ją na pełny serwis +zimowanie do Prestige w Grójcu i…. tak już została 🙁
– przebieg <10,000km (do wglądu w Prestige, nie mam pod ręką dokładnego przebiegu – ale na pewno poniżej 10k)
– ubezpieczona AC/OC od początku, do marca 2020
– zero gleb “parkingowych”, palenia gumy, “dej jej na zimnym”, etc.
– na motocyklu nigdy nie jeździł nikt oprócz mnie
– raz ją położyłem na trawie w Poznaniu (wyjście z dużej patelni, próbowałem hamować na trawie, brawo ja.) – była w torowych owiewkach, więc zmieniłem tylko klamkę hamulca, która wygięła się łamiąc moją kością łódeczkowatą w prawej ręce.
Akcesoria + dodatki pozasalonowe:
– oryginalne pokrywy silnika Triumpha (komplet)
– protektor tylnej osi (błękitny)
– lusterka Barracuda,
– krótkie klamki (błękitne),
– śruby szyby (błękitne – j.w),
– manetki Rizoma (j.w)
– stompgripy (czarne)
– 3 albo 4 mocowania do GoPro (czacha, ogon, prawy tył)
– zarejestrowana pod genialnymi numerami: S0 SL0W
(magia, jak zostawiasz w tyle Porsche, a gość widzi tylko “so sloooow” 😀 )
– pod siedzeniem pasażera 4 montowania do torby Kriega US-30
Zdjęcia:
Jakość jest taka, jaka jest, bo to zrzut z mojego Instagrama – kto widział motocykl ten wie, że jest w idealnym stanie, po prostu.
Cena:
W Niemczech cena tego motocykla zaczyna się od 7500€, czyli trochę ponad 31,000 zł.
Na otomoto oba egzemplarze (stan na dziś, 03.01.2020) zaczynają się od 28,000 zł
Ja sam za motocykl sumarycznie zapłaciłem 43,000+ zł.
Motocykl jest po serwisie, jest opłacony do końca zimy i do tego samego końca zimy ma również zapewnione garażowanie. Z tym wszystkim i wspomnianymi wyżej akcesoriami cenę 30,000 zł uważam bardziej niż OK i za taką wystawię ją na otomoto/allegro/olx kiedy przyjdzie czas. Cena dla znajomych to -2000 zł, czyli 28,000 zł.
dla znajomych)
Moja siostra mieszka na warszawskiej Woli i ma wzór umowy sprzedaży + komplet upoważnień do dokonania transakcji (w ten sam sposób sprzedałem swoją Renault Megane już po przeprowadzce).
I gdyby o obywatelstwie decydował nie paszport, a miejsce zamieszkania, to w tym przypadku naprawdę prawdziwe byłoby stwierdzenie Niemiec płakał jak sprzedawał….