Triumph Daytona 675 (SPRZEDANA)

To jest oferta sprzedaży dla znajomych, niepublikowana w serwisach otomoto, allegro, etc.

Nawet VIN wklejam od razu, proszę:

TriumphDaytona 675 ABS CrystalWhite/SapphireBlueSMTTTA12FAE644299MLOLudwik C. Siadlak

Triumph Daytona 675 2014 ABS Crystal White / Sapphire Blue

Przez cały ubiegły rok (2019) moja Daytona był pod opieką Prestige Serwis, bo po przeprowadzce do Niemiec nie mam tutaj garażu, a serce by mi pękło, gdyby miała stać pod chmurką – przecież do tej pory zimy spędzała w salonie na 3 piętrze bloku na warszawskiej Woli.

Tak, jak napisałem wyżej: nie będę Ci sprzedawał motocykla jak sprzedawca tylko powiem wprost:

kupiona w marcu 2014 w salonie Liberty Motors na Łopuszańskiej w Warszawie, w ramach programu Daytona Cup (dostałem sportowe owiewki w gratisie i pakiet SpeedDay’ów na torze Poznań). Oficjalnie serwisowana w ASO, praktycznie przez obecnego mechanika w teamie Szkopek/Pazera, a teraz przez Prestige Serwis w Grójcu (IMO najlepsi specjaliści od marki Triumph w Polsce).
– pierwsze 3 zimy spędzała w moim salonie na 3 piętrze
– w sezonie zawsze w garażu, nigdy pod chmurką
– na koniec 2018 zawiozłem ją na pełny serwis +zimowanie do Prestige w Grójcu i…. tak już została 🙁
przebieg <10,000km (do wglądu w Prestige, nie mam pod ręką dokładnego przebiegu – ale na pewno poniżej 10k)
– ubezpieczona AC/OC od początku, do marca 2020
– zero gleb “parkingowych”, palenia gumy, “dej jej na zimnym”, etc.
– na motocyklu nigdy nie jeździł nikt oprócz mnie
– raz ją położyłem na trawie w Poznaniu (wyjście z dużej patelni, próbowałem hamować na trawie, brawo ja.) – była w torowych owiewkach, więc zmieniłem tylko klamkę hamulca, która wygięła się łamiąc moją kością łódeczkowatą w prawej ręce.

Akcesoria + dodatki pozasalonowe:

– oryginalne pokrywy silnika Triumpha (komplet)
protektor tylnej osi (błękitny)
– lusterka Barracuda,
krótkie klamki (błękitne),
– śruby szyby (błękitne – j.w),
– manetki Rizoma (j.w)
stompgripy (czarne)
– 3 albo 4 mocowania do GoPro (czacha, ogon, prawy tył)
– zarejestrowana pod genialnymi numerami: S0 SL0W
(magia, jak zostawiasz w tyle Porsche, a gość widzi tylko “so sloooow” 😀 )
– pod siedzeniem pasażera 4 montowania do torby Kriega US-30

Zdjęcia:

Jakość jest taka, jaka jest, bo to zrzut z mojego Instagrama – kto widział motocykl ten wie, że jest w idealnym stanie, po prostu.

Cena:

W Niemczech cena tego motocykla zaczyna się od 7500€, czyli trochę ponad 31,000 zł.

Na otomoto oba egzemplarze (stan na dziś, 03.01.2020) zaczynają się od 28,000 zł 

Ja sam za motocykl sumarycznie zapłaciłem 43,000+ zł.

Motocykl jest po serwisie, jest opłacony do końca zimy i do tego samego końca zimy ma również zapewnione garażowanie.  Z tym wszystkim i wspomnianymi wyżej akcesoriami cenę 30,000 zł uważam bardziej niż OK i za taką wystawię ją na otomoto/allegro/olx kiedy przyjdzie czas. Cena dla znajomych to -2000 zł, czyli 28,000 zł.

30,000 zł
(27,999 zł
dla znajomych)

Moja siostra mieszka na warszawskiej Woli i ma wzór umowy sprzedaży + komplet upoważnień do dokonania transakcji (w ten sam sposób sprzedałem swoją Renault Megane już po przeprowadzce).

I gdyby o obywatelstwie decydował nie paszport, a miejsce zamieszkania, to w tym przypadku naprawdę prawdziwe byłoby stwierdzenie Niemiec płakał  jak sprzedawał….