Jakiś czas temu rozmawialiśmy o tym, że wywieranie wpływu zaczyna się bardzo wcześnie. Podobnie ma się rzecz z tym w jaki sposób motywujemy siebie i innych do działania. Mówimy wówczas o wzmocnieniach pozytywnych i wzmocnieniach negatywnych, które znasz ze szkoły – wielokrotnie w szkole nauczyciele wstawiają swoim uczniom oceny “na zachętę”. Niektórzy je w tym celu podnoszą, inni zaś zaniżają. Która metoda jest skuteczniejsza i dlaczego? Z której warto korzystać?
O tym wszystkim jest dzisiejszy odcinek, posłuchaj:
Możesz wysłuchać pojedynczego odcinka powyżej. Możesz również przejrzeć listę wszystkich odcinków od początku istnienia tego podcastu lub – najlepiej – zasubskrybować go w swojej ulubionej aplikacji – Life Hacking Podcast jest dostępny w serwisach iTunes, Stitcher, OverCast, PocketCasts i innych:
Jeśli masz jakieś pytania, komentarze, sugestie – zapraszam. Jeśli chcesz, aby ten podcast dotarł również do Twoich znajomych – oceń go proszę w aplikacji, w której go słuchasz. W ten sposób inni użytkownicy również dostrzegą jego wartość. Dziękuję!
In today's interconnected world, pupil communities play a pivotal role fit scholastic and individual experiences.These…
The pros and cons of numerous cougar dating platformsThere are a variety of cougar dating…
Meet neighborhood mature ladies in fort worthIf you're looking for a mature woman to generally…
What do older females offer that more youthful females do not?do you consider that older…
Grace Yee, Senior Director of Ethical Innovation AI Ethics and Accessibility at Adobe Interview Series…
Grace Yee, Senior Director of Ethical Innovation AI Ethics and Accessibility at Adobe Interview Series…